Jump to content

MYYTY - Cannondale caad12 105, 2017, koko 52, Tampere


msilvennoinen

Recommended Posts

Myydään uusien hankintojen  tieltä vuoden 2017 Cannondale caad12 105-osasarjalla. Runko on kokoa 52. Itse olen 174cm ja pyörä on ollut sopiva, omista mieltymyksistä johtuen vaihdoin pyörän 90mm ohjainkannattimen 110 milliseen. Olen myös vaihtanut alkuperäiset 25mm renkaat Continentalin 28mm gatorskineihin, joilla ei ole vielä montaa sataa ajettu. Mukaa saa halutessa myös alkuperäisen kannattimen ja 25mm renkaat. Ostin pyörän reilu vuosi sitten ja sillä on ajettu n. 2000km. Ensihuolto on tehty ensimmäisen 300km jälkeen ja muutama kuukausi sitten kävin säädättämässä keskiötä pienistä natinoista johtuen. Pyörällä ei ole  kaaduttu ja sitä on säilytetty sisällä ja pidetty muutenkin hyvänä. Tästä huolimatta jokunen pieni naarmu on pyörään päässyt syntymään, ei kuitenkaan mitään suurempaa. Pyörän mukana tulee kuittien ja todistusten lisäksi halutessa  myös Shimanon  spd-polkimet. Kokeilut ja kaupat ensisijaisesti Tampereella. Pyörästä löytyy lisätietoa esim. tuolta:

https://www.edinburghbicycle.com/cannondale-caad12-105-2017.html

 

Hinta: 1000e

 

Yhteydenotot pikaviestitse tai sähköpostitse.

[email protected]

IMG_0125.jpg

IMG_0129.jpg

IMG_0128.jpg

IMG_0127.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...