Jump to content

O: 16"? Maastopyörä (164cm naiselle) **OSTETTU**


timoskari

Recommended Posts

Hellu olis vailla kohtuupalikoista koottua maasturia. Eli hän on 164cm pitkä nainen, joten 16 tuuman pyörä olis suunnilleen passeli. Hieman suurempia ja pienempiäkin voi kyllä tarjota.

Hintaa ei kyllä saisi olla oikeastaan penniäkään yli 500e. Huomioidaan myös vajaat setit, eli osia saa puuttua. En kyllä pelkästä rungosta jaksa alkaa kasaamaan, mutta jos sopiva setti löytyy, niin mikäettei.

Osien pitäisi olla vähintkäänkin Deore tasoa ja keula mielellään parempi, kuin tyydyttävä! :D

Yhteydenottoja YV:llä... Ja pyörä tarvitaan Tornioon, joten matkahuollotus pitäisi onnistua, jos pyörä ei ole Kemi-Oulu-Tornio-Rovaniemi akselilla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Minulla olisi jäänyt ylimääräiseksi Felt Six 15,5" jäykkäperäinen pyörä vm.2010.

Runko väritykseltään musta grafiti.

Itte olen 167 cm pitkä ja uskon että pyörä on just oikean kokoinen sinun rouvalle.

Erittäin ketterä ja nopea pyörä maastossa.

Osasarjat täydelliset Shimano XT: Vanteet XT, jarrut XT, vaihteet XT 1550 g, kammet XT 3x10 ja lukkopolkimet XT.

Tanko hiilari Easton EA90 56 cm.

Satulaputki Ritchey carbon.

Painoa pyörällä noin 10,5 kg.

Ajoin pyörällä loppukesän 2010 ja alkukesän 2011. Hyvä kuntoinen.

Hintaa pidän pyörällä 900,-.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Täällä Helsingissä olisi naisten Trek 4300 (vm2011), osat Shimanoa. Hyväkuntoinen, vähän ajettu ja ostettu Mountain Bike Shopista sellaisenaan. Lisäksi ostettu lokasuojat erikseen lisänä. Edessä jousitus, ollut itsellä käytössä (olen 166cm). Myyn järkevään hintaan, lähetys varmastikin Matkahuollolla (kustannukset ostajalle).

 

Yhteys viestillä jos kiinnostaa ja tee tarjous!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...