Jump to content

MYYTY - Nishiki 401 City Hybrid, runkokoko 24”, Helsinki


casanova

Recommended Posts

Kuvaus: Nishiki 401 -hybridi

Rungon koko 24" eli L/XL

Hintapyyntö: 300

Paikkakunta: Helsinki

Yhteydenottotapa: YV

 

Tilanpuutteen vuoksi joudun luopumaan hyvin palvelleesta ns. kakkospyörästäni. Ostin pyörän kesällä 2011, jonka jälkeen olen ajanut sillä monta kesää (ja vähän talvellakin) syksyyn 2016. Tuolloin teetetyn 250 euron huollon + voimansiirron ym. uusimisen jälkeen pyörä on kuitenkin jäänyt lähes käyttämättä uuden fillarin hankinnan myötä. Ehkä 100 km on kertynyt mittariin viime huollon jälkeen. Säilytetty koko ajan lämpimässä autotallissa.

 

Runkokoko on 24 eli pyörä on iso. Olen itse 190-senttinen ja minulle pyörä on sopiva – varmasti minua pidemmällekin. Renkaina tappajasepelin kestävät Marathon Plussat. Vaihteet Shimano 3x8.

 

Kuten kuvista näkyy, tarakka on kärsinyt sivulaukkujen käytöstä. Myös ohjaustangon gripit alkavat olla tiensä päässä. Muutoin kunto on mielestäni hyvä. Suurempaa huoltotarvetta tuskin ilmenee vielä parin tuhannen kilometrinkään jälkeen.

 

Mukaan kuvissa näkyvä varustus + kaksi avainta runkolukkoon + Bike Planetista saatu pyöräkansio alkuperäisine kuitteineen ym.

 

Vain nouto Helsingin Oulunkylästä.

Muokattu: , käyttäjä: casanova
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...