Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Specialized Epic Marathon Carbon 29 L Oulu


Aleksi_e

Recommended Posts

Hankin pyörän aikalailla vuosi sitten 2017 keväällä käytettynä harrastuksen aloittamiseen ja yhden kesän ja nyt pari kevätlenkkiä olen tällä rullaillut.

Pyörän ostin vanhemmalta herrasmieheltä jolla tämä oli ollut mökkitie kulkupelinä uudesta saakka (vm.2012) joten rääkkiä tämä pyörä ei ole kokokenut ja kilometrit vähäiset ikään nähden.

Myyn pyörän rahoittaakseni innostusta sähköavusteisiin siirtymistä varten. Pyörä alkuperäisessä kunnossa ja pesty aina lenkkien jälkeen. Ainoa poikkeama taitaa olla, että renkaat on litkutettu.

 

Tästä kisapyörä kauden kisoihin, osasarjaan kuuluvat S-Worksin kuitutanko sekä hiilikuiturunko ja kuitukiekot takaavat, ettei paino ainakaan tuloksia rajoita.

Tässä vielä linkki spessun antamiin spekseihin: https://www.specialized.com/fi/en/epic-marathon-carbon/p/37817

 

 

Edellisen omistajan huollot tehty ohjeiden mukasesti ennen vuotta 2017 kun pyörän ostin.

Seuraavat huollot olen itse teettänyt:

Jarrupalat vaihdettu taakse kesällä 2017.

Syksyllä 2017 etuhaarukan tiivisteet ja öljyt vaihdettu oulun Specialbikessa.

Kevät talvesta 2018 takaiskarin täyshuolto RTECHillä Tampereella sisältäen myös brainin huollon.

 

Molemmat brainit pyörässä toimii moitteettomasti, mikä tekee pyöräilystä erittäin kevyttä ja helppoa!

Myydään ilman polkimia.

 

Rungon koko L/19"

Rengaskoko 29

Paikkakunta Oulu

 

Pyörä nähtävissä ja koeajettavissa Oulussa.

 

Hintapyyntö: 2150€

 

Aleksi Blomster

 

[email protected]

 

Spessu 1.JPG

a5.jpg

a2.jpg

a4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...