Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Colnago World Cup Disk 105 paketti (52cm, vm2014, Helsinki) HP:1100€


lecycliste

Recommended Posts

Myydään hyväkuntoinen ja hyvin pidetty Colnagon alurunkoinen cyclo-cross pois uuden hiilikuitumaantiepyörän tultua taloon. Olen ostanut pyörän uutena Mäkelänkadun Cycle Centeristä kesällä 2014. Pyörällä on ajettu alle 3000 km ja säilytetty aina sisätiloissa. Pyörää on pesty ja huollettu säännöllisesti.

 

Vaihteet ja kahvat Shimano 105, levyjarrut edessä ja takana mekaaninen Avid BB5. Kiekot Colnago Artemis CW28 ALU.

 

Pyörä on varusteiltaan lähes alkuperäisessä kunnossa. Stemmiksi vaihdettu pari senttiä pidempi Ritcheyn stemmi ja polkimiksi vaihdettu Shimano XTR (SPD klosseille).

 

Koska tällä pyörällä kuuluu ajaa vuoden ympäri, niin pakettiin tulee mukaan kolme hyväkuntoista rengaskertaa!

  • Kenda Kwicker 700x32c originaalit nappularenkaat kevät-/syksy-/maastoajoon
  • Schwalbe Durano RaceGuard slicksit kesäisille maanteille
  • Schwalbe Marathon Winter nastarenkaat talvikeleille

Lisäksi mukaan Colnago pulloteline ja irroitettavat muoviset lokasuojat eteen- ja taakse. 

 

Tällä pyörällä ajat missä vain - sekä työmatkat että harrasteajot niin maanteillä kuin poluilla! Pyörällä ei ole kaaduttu ja ainoa kosmeettinen haitta on ohjainputkessa, josta etujarrun vaijeri on kuluttanut maalia pois (kts. kuva).
 

Rungon koko: 52cm. Olen itse 178cm - pidemmälle tätä pyörää ei kannata hankkia.

Hintapyyntö: 1100€

Paikkakunta: Helsinki / Töölö

Yhteydenottotapa: villekoivumaki (at) gmail-piste-com tai +358 50 357 4420.

IMG_7464.JPG

IMG_7466.JPG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...