Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - White CR Pro, 20" = 51cm, Jyväskylä, nouto/postitus


oct

Recommended Posts

MYYTY

 

(Kaverini pyynnöstä ilmoitan hänen fillarinsa täällä Fillaritorissa. Myynnissä myös muualla.)

 

Kuvaus: Tästä kevääksi ja kesäksi lähes uusi "edukkaamman sarjan" cyclo. Pyörällä pääsee suoraan ajoon. Ostettu uutena viime vuoden lokakuun lopussa ja ajettu n. 200 km. Minun käyttööni tämä kuuna ei valitettavasti sovellu, sillä haluan sittenkin ajaa maastossa, vaikka luulin etten halua.

Kyseessä on siis oivallinen peli, runkokoko 51 cm eli tällä pyörällä voi jonkun 190 cm hujopin olla hankala ajaa. Paremmin se sopii jollekin arviolta about 170-senttiselle. Joitakin käytön jälkiä on, muuten pyörä on kuin uusi ja ensihuolto on tehty. Sitä on pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Se on koko lyhyen ikänsä asunut aina sisällä.

Mukaan saa myös Continentalin nastanakit (ovat nyt alla pyörässä ja lokasuojat on siksi tällä hetkellä poissa. Voin kyllä vaihtaa ja kiinnittää myös lokarit takaisin valmiiksi, mutta ne eivät nastojen kanssa mahdu olemaan.) ja luonnollisesti kesäkumit. Hauska kuriositeetti pyörässä on ihan ehta 80-luvun tuulahdus dynamo-lampun muodossa. Näkyy pimeälläkin hyvin. Mukaan myös peruspedaalit.

Kyseessä tämä mankeli: http://whitebikes.com/bikes/white-cr-pro/

 

Saa tulla tietenkin koeajolle! Pyörä vaihtuu riihikuivaan — ei vaihtokauppoja. Olen myös valmis postittamaan fillarin.

 

Rungon koko: 51 cm

Hintapyyntö: 650 €

Paikkakunta: Jyväskylä

Yhteydenottotapa: yksityisviestitse tänne Fillaritorille.

 

Kuvia löytyy täältä B)  xxxxxxxxx

 

Satula Selle Italia FLX GEL tulee mukaan, mutta juuri nyt pyörään on kiinnitetty eri satula, joka näkyy noissa kuvissa ja joka ei tule mukaan.

 

 

 

Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos. B)

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...