Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Headsetti Santa Cruziin?


ssaaarinen

Recommended Posts

Entiedä onko oikea paikka kysyä mut kokellaan kepillä jäätä ja kysytään et osaisko joku auttaa hieman hämmentynyttä kaveria kun tarttis uus headsetti ostaa 2018 vuosmallin Santa Cruz Bronson alu-runkoon, mutta nuita on niin perhanan paljon erilaisia headsettejä ni eihän tässä mee kun oma nuppi vaan ihan sekasin :S:D

Link to comment
Share on other sites

Moro!

 

Nopeella haulla SC:n sivuilta löytyi että, Alumiinisessä R mallissa näyttäisi olevan Cane Creek 10 IS integrated headset ja S mallissa Cane Creek 40 IS integrated headset. Jos sulla on vanha laakeri vielä tallella niin niissä pitäisi olla stanssattuna tarkemmat laakerin tiedot. Jos ei ole niin eikun työntömitta käteen ja mittailemaan.

 

Cane creekin sivuilla on "Headset fit finder", millä pitäisi löytyä oikea laakeri runkoosi.  Alla vielä linkki hakuun...

 

https://www.canecreek.com/headset-fit-finder

 

 

Toivottavasti näillä eväillä alkuun... ; )

Link to comment
Share on other sites

Moikka! Kiitti vastauksesta ja tosta linkistä, nopeella haulla myös löysin tuolta SC:n sivuilta tuon infon mutta itse olen siis ostanut pelkän rungon erikseen ja kasannut itse loput joten mukana ei tullut mitään headsettiä tai laakereita, nyppäsin vanhasta hardtailistä keulan ja headsetin tuohon ja sain kyllä ajoon mutta mielummin tässä jossain kohtia uuden hommaan niin oisi kiva tietää minkäsorttista lähtee etsimään :D

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...