Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Ostetaan hyvillä osilla HYBRIDI


maggy

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Vieläkö tarvetta?

Minulla olisi tarjolla Crescent Hamra. 2010 mallia, mutta ostin sen sen uutena 04/2011. Kilometrejä takana noin 1500km. Kunto hyvä. Säilytetty sisätiloissa. Ajot kestopäällysteellä. Jäänyt tarpeettomaksi muun pyöräkaluston myötä.

Runkokoko 58cm. Kauttaaltaan musta. Shimanon hydrauliset levyjarrut. Jäykkä keula. Shimano Deore -takavaihtaja. Shimano Nexave -etuvaihtaja. Lokasuojat.

Raumalla. Hp. 450€.

tuomo.villanenÄTgmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei! nyt uskon että taisi pyörä löytyä sinulle. Minulla on myynnissä musta valkoinen FELT QX85 naisten hybridipyörä, nestelevyjarruilla. pyörä on huippukunnossa, siinä on tarakka, ei naarmuja. pyörä on ollut meillä nyt puolitoista vuotta ns. tyhjän panttina autotallissa, sillä minulla on 2 kultaista noutajaa joiden kanssa teen pitkiä metsälenkejä, ja ajoittain hölkäten. joten pyörä on ollut nyt turhaan pölyyntymässä meillä. ja ensi kesänä minä aion hommata kunnon maastopyörän. Felt on todella hyvä pyörä pitkään ajoon ja jos vaikka haluaisi matkan taittuvan pikaisemmin, niin lujaa on kevyt ajaa.

FELT QX 85

Kevyestä 6061 alumiinista valmistettu levyjarrullinen QX85 on tehty käyttäjille, jotka haluavat tarkasti toimivan huolettoman ja korkealaatuisen pyörän niin arkikäyttöön kuin kuntoiluun. Shimanon 27-vaihteisesta vaihteistosta löytyvät välitykset kaikkiin tarpeisiin ja hyvin rullaavilla 32 mm renkailla matka taittuu vauhdikkaasti myös asfaltilla. Satoi tai paistoi, niin Shimanon hydrauliset levyjarrut pysäyttävät turvallisesti ilman viivettä. Tässä loisto pyörä joten älä kauaa mieti :) Koko: Naisten 49 cm, Väri: Midnight)

ovh.899e ja nyt tosiaan halvalla lähtee 340e.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...