Jump to content

MYYTY - myyty Focus Black Forest 29 4.0 koko L 52cm 1000e --> 700e Espoo


Oltza

Recommended Posts

Moi, tule hakemaan pois hyvä fillari halvalla. Kevään kunniaksi hinta Tippui tonnista 700 euroon. 

 

Yhteydenottotapa: Olli Saukkonen sms/whatsapp/puh 050 548 0417

 

--

Myydään pois tilan- ja rahanpuutteen vuoksi monikäyttöisin polkupyörä jolla olen ajanut. Tällä onnistuu kaikenlainen ajo ja hinnaltaan se ei ole liian kallis esimerkiksi maastopyöräilyä aloittavalle. Olen ajanut tällä fillarilla XC-kisoja, työmatkaa, polkuja ympäri Suomea sekä myös pitempiä retkeilyreissuja.

 

XC-kisoissa pyörä leikkaa polkua kuin sirkkeli etenkin uusien palikoiden ja renkaiden ansiosta. Poluilla ei mene sormi suuhun kiitos isojen 29-tuumaisten renkaiden. Aina kun käyn siellä pyörimässä yllätyn miten korkeista kivistä ja esteistä on mahdollista mennä yli näiden renkaiden ansiosta. Jäykkä ja laadukas runko ei anna periksi kovaa runtatessa tai raskaamankaan kuskin alla. Itse painan varusteet päällä toista sataa kiloa ja en ole havainnut tämän olevan ongelma.

 

Pyörä toimii myös hyvin matkapyöränä, kun siihen hankkii asianmukaiset bikepacking -laukut. Alla olevissa kuvissa pyörässä on kiinni kaverini tekemät harmaat laukut sekä kaupallista mallia olevat mustat laukut. Näissä kulkee retkikeitin, makuupussi ja -alusta, teltta ja muut retkeilyyn tarpeelliset varusteet ilman reppua. Tällä tapaa pakattuna pyörällä voi ajaa myös haastaviakin polkuja. Painojakauma säilyy keskellä eikä vaikuta ohjaukseen niin paljon kuin perinteisessä touring-tyylissä, jossa laukut ja siten suurin osa painosta on pyörän sivuilla.

 

Työmatka sujuu fillarilla mainiosti ympäri vuoden pois lukien pahimmat talvikelit. Ajoasento on sopivan pysty ja taakse saa kiinni lokarin tarvittaessa. Itse olen nykyään mieltynyt käyttämään satulalaukkua, jolloin reppua ei tarvita ja selkä ei hiostu.

 

Fillariin on vaihdettu alkuperäistä paremmat, Saksalaiset Ergon-tupet. Jarrut ja jarrupalat on juuri vaihdettu uusiin. Satulana on Specializedin paljon kehuttu ja tunnokas Phenom. Takarenkaana löytyy juuri vaihdettu Maxxiksen klassikkorengas Ikon. Edessä puolestaan pyörii vähän rouheampaa ja muhkumpaa tekoa olevat Vittoria Saguaro, joka parantaa pitoa ja tuo mukavuutta. Ensihuolto ja vuosihuollot on teetetty asianmukaisesti Larun pyörässä. Varmistaakseni ajonautinnon olen vaihdattanut takapakan aina vuosihuollon yhteydessä. Pelkkää ketjun kulumista seuraamalla ja sen ajoissa vaihtamalla säästät vuosihuollossa. Ketjun saat kaupan päälle mukaan.

 

Käytännössä fillariin on pumpattu rahaa saman verran kuin se maksoi uutena (ellei enemmän), mikä on ennen kaikkea ostajan eduksi. Pyörässä on pientä kulumaa rungossa kiveniskuista mutta nämähän kuuluvat asiaan maastopyörässä. Ainoa toimenpide mitä pyörä vaatii on kova ajo! Tule ja testaa... ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.

 

Täällä etelässä on vielä ainakin marraskuu aikaa ryskiä metsässä ennen kuin lumet alkaa haitata ajelua. Tästä pyörästä siis saat vielä pitkäksi ajaksi riemua tällekin ajokaudelle.

 

 

 

Sopii 180-193cm pitkille kuskeille. Itse olen 183cm pitkä.

 

Rungon koko: L 52 cm vaakaputki

Rengaskoko: 29" 

Vuosimalli 2015, ostettu 08/2015, kuitti ja huoltokirja löytyy. Ovh 1390e

Paikkakunta: Espoo, Pohjois-Tapiola

 

Hintapyyntö: 700e

Yhteydenottotapa: Olli Saukkonen sms/puh 050 548 0417

 

focus 1.JPG

focus 3.JPG59cd280aa4fbc_focus4.JPG.9745b14392e0ae1a3332cf3af0f5792e.JPG

focus 33 (2).JPGkollaasi.JPG

 

focus 6.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...