Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Cervelo P2 (56), Zipp 404 aerokiekot, Mavic Aksium treenikiekot ym. (Hämeenlinna)


Hämäläinen

Recommended Posts

**Pyörä varattu ostajalle maanantaihin 21.8. asti.**

 

Myydään hyvin pidetty vuoden 2012 mallin hiilikuituinen Cervelo P2 triathlon/TT-pyörä Zippin hiilikuituisilla 404 tuubikiekoilla. Mukaan Profile Design kahden juomapullon satulan taakse kiinnitettävä teline yhdellä CO-patruunapidikkeellä. Kauppaan kuuluu myös yksi käytetty musta Profile Design FC25 aeropullo eteen ja yksi käyttämätön alkuperäispakkauksessa oleva valkoinen samanlainen. Kuvan Shimano Dura-Ace maantiepolkimet kuuluvat kauppaan.

 

Cervelo P2: Pyörä läpikäyty edellisen kisan jälkeen elokuun puolessa välissä eikä sillä ole tämän jälkeen ajettu. Ketjut puhdistettu sekä vahattu, kammet irrotettu, putsattu ja voideltu, tankoteipit vaihdettu hyväksi todettuihin Lizard Skin -teippeihin ja runko pesty ja vahattu kauttaaltaan. Vaihteistona 2x10 Sram Rival sekä Sram Apex-kammet. Ohjaamona 3T Aura Pro hiilikuituinen tanko, johon minulla on uudet paremmat kyynärtuen pehmusteet alkuperäisten nopeasti kuluvien tilalle. Voidaan laittaa kauppaan mukaan. https://www.ceegees.com/product/?product_id=204

Ohjainputkea ei ole katkaistu, joten säätövaraa on. Satula Adamo Peloton TT-satula.

 

Zipp 404: Vuoden 2005 mallin hiilikuituiset aerovanteet tuubeilla. Olen 2015 vaihtanut niihin Continental GP4000 S II -tuubit ja putsannut kiekoista tätä ennen kaiken vanhan liiman pois. Takapakkana näissä Shimanon Ultegra. Olen itse ajanut kiekoilla pari testilenkkiä, yhden perusmatkan ja kaksi puolimatkan kisaa. Jarrupinta on hyvässä kunnossa ja olen käyttänyt aina hiilikuituisille kiekoille tarkoitettuja jarrupaloja. Treenikiekoille omat palat ja Continentalin varatuubi mukaan. http://www.zipp.com/support/identify/decal_timeline.php#sm.0000sguttwuq2dqmubl1vt4vzw5g4

 

Mavic Aksium Race: Treenikiekot, joissa nyt kiinni Continentalin Gatorskinit treenilenkkejä turvaamaan. Takapakkana Shimanon Ultegra.

 

Profile Design FC25 2kpl: https://www.bikeshop.fi/Profile-Design-FC25-Hydration-/ekauppa/pPROFI0000056025/

Vauhdista yläkautta täytettävä pullo pyörätietokonepidikkeellä ja geeli/patukkataskulla.

 

Pyörää saa tulla katsomaan ja koeajaa sopimuksen mukaan Hämeenlinnassa. Omia näkemyksiä hinnasta voi yrittää kertoa :-) Kaupat tehdään kasvotusten enkä lähetä pyörää mihinkään.

 

Rungon koko: 56 sopii noin 180-190cm pituiselle kuskille vartalon mittasuhteista ja liikkuvuudesta riippuen.

Hintapyyntö: 2100e

Paikkakunta: Hämeenlinna

Yhteydenottotapa: YV tai nollaneljäneljä 5565 080 (tekstiviestiä kannattaa lähettää, jos en ehdi vastata)

IMG_1797.JPG

IMG_1798.JPG

IMG_1791.JPG

IMG_1792.JPG

IMG_1793.JPG

IMG_1795.JPG

IMG_1796.JPG

IMG_1789.JPG

Muokattu: , käyttäjä: Hämäläinen
Varaus pyörästä
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...