Jump to content

MYYTY - SUP R5.0 -kiekkosetti (50mm, tuubi, Shimano/SRAM 9/10spd)


CamoN

Recommended Posts

Myydään SUP R5.0 -kiekkosetti tarpeettomana. Olen toinen omistaja ja setti kulkeutui minulle talvella 2014-2015 Fillaritorilta ostamani aika-ajopyörän mukana. Olivat ostaessa vähän käytetyt eivätkä ole minulla juurikaan kuluneet, edelleen alkuperäiset renkaat asennettuna joissa on hyvin pintaa jäljellä. Takakiekko on pyörinyt harvakseltaan lähinnä vaimon maantiepyörässä, sille on kertynyt kilometrejä arviolta noin 1000km. Etukiekko on ollut aika-ajopyörässä levykiekon parina kausina 2015 ja 2017, sille lienee kertynyt 3000-4000 kilometriä. 

 
Kiekoissa on Novatecin navat ja Suomen Urheilupyörän brändäämät 50mm korkeat kehät, mistä lie ovat niitä hankkineet. Pinnojen alkuperästä ei ole mitään tietoa, mutta ulkonäön perusteella voivat olla Sapim CX-Rayt. Edessä ja takana on Continental Sprinter 22mm tuubit. En osaa sanoa ovatko renkaat liimatut vai teipatut. 
 
Etukiekko tarkemmin:
- Paino: Punnittu renkaan, venttiilijatkon ja pikalinkun kanssa 960g
- Pinnat: 20kpl J-aeropinnaa, kuvio suora ja mustat nippelit kehän ulkopuolella
- Napa: Novatec A291SB
 
Takakiekko tarkemmin:
- Paino: Punnittu renkaan, venttiilijatkon ja pikalinkun kanssa 1140g
- Pinnat: 24kpl J-aeropinnaa, kuvio 3 ristiin ja mustat nippelit kehän ulkopuolella
- Napa: Novatec F482SB, Shimano/SRAM 10spd -vapaaratas
 
Punnitsin myös yhden irtonaisen venttiilijatkolla varustetun 22mm Continental Sprinterin joka sattui juuri olemaan tallissa, vaaka näytti 340g. Eli kiekkosetti pikalinkkuineen painaa noin 1420g.

 

4I4A9720.jpg.e9c8cd99cec4ee2ddc7eb413591deda0.jpg

 

Hintapyyntö: 550€ (sis. pikalinkut, venttiilijatkot & renkaat). Mieluiten nouto, mutta toimitus neuvoteltavissa erikseen.

Paikkakunta: Kouvola

Yhteydenottotapa: s-posti jukka piste harkonen ät gmail piste com.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...