Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Cannondale CAAD12 Disc Ultegra, 54, Hki


jukkar

Recommended Posts

Myydään vähän ajettu, erittäin hyvänä pidetty, Cannondale CAAD12 Disc Ultegra.

 

Nyt se on myönnettävä, tallissa on liikaa pyöriä. Tämä jää aivan liian vähälle käytölle, joten siitä on pitkän tuskallisen pohdinnan jälkeen luovuttava.

 

Aluminatin täysjäseneksi pääsy on tehty mukavaksi. tämä pyörä on parasta mitä alumiinista on tehty. Rungon alla pyörivät viimeistä huutoa olevat kevyet hiilikuitukeikot. Kokonaisuus on syntisen hyvä. Ikää pyörällä on vuoden verran, josta se on suurimman osan viettänyt Berliinissä odottamassa - ajoa kertynyt vähän, n. 1000km. Ostettu kuitenkin Suomesta, kuitit löytynevät.

 

Pyörän kunto on virheetön. Ei dingejä, ei dongeja.


Pyörän kokoonpano on kiekkoja ja stemmiä lukuunottamatta alkuperäinen. Alkuperäisenkin stemmin saa kaupassa mukaansa, jos haluaa, mutta se on tällä hetkellä Berliinissä ja kulkeutunee sieltä Suomeen heinäkuun lopussa. Itse olen lyhyt jalkainen ja 178cm pitkä, pyörässä riittää säätövaroja vielä suuntaan jos toiseenkin.

 

Runko: CAAD12 Disc

Stem: 3T ARX II Team Stealth

Tanko: Cannondale C3 Compact

Satulatolppa: Cannondale C2 UD Carbon

Satula: Fizik Arione R7

Jarrut: Shimano BR785/BR805 Hydraulic

Kammet: Cannondale HollowGram Si, OPI Spider rattaat (52/36)

Kahvat: Shimano R685

Vaihtajat: Shimano Ultegra 6800

Polkimet: ei polkimia tai varastostani perus SPD SL-polkimet.

 

Kiekot: 3T Discus C35 Team

Kumit: Vittoria Corsa Graphene, 25mm

 

Rungon koko: 54

Hintapyyntö ilman kiekkoja: 

Hintapyyntö kiekkojen kera: 

 

Mikäli ostaja epäröi ostaa pyörää ilman kiekkoja voin toki tilata alkuperäisen kokoonpanon mukaiset (Mavic Aksium, n.180e).

 

Pyörä sijaitsee Helsingin Lauttasaaressa ja suosin noutoa. Maksu käteisellä noudettaessa tai etukäteen tilille.

 

Pyörästä löytyy lisäkuvia mun Instagram-virrastani.

cannondale_03.jpg

cannondale_02.jpg

cannondale_01.jpg

P1090534.jpg

P1040871.jpg

P1030987.jpg

P1020906.jpg

P1020894.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollut 25mm kumit, mutta uskoisin että syö ainakin 28mm:n kumia myös. Rungon painoksi Cannondale ilmoittaa "alle 1100g" ja mulla noiden 3T kiekkojen kera koko pyörän paino varusteineen on ollut n. 7,9kg - riippuen vähän mitä pyörässä on ollut kiinni milläkin hetkellä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Onko tämä helmi vielä myynnissä? Itse olen normivälityksillä 179/180cm, joten luuletko että on sopiva? Viimeksi ajoin 56 kokoisella Soecialized Venge Expertillä ja se oli pykälän liian iso. Triathlonissa käytän Felt IA:ta, koossa 54.

 

Laita vaikka sms, mikäli sattuu olemaan vapaana ja vielä myynnissä

 

t. Ville

nolla nelijä viisi kuus 94 33 kuus neljä

#ridehard #havefun #workless

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...