Jump to content

MYYTY - M: Spessu Shiv TT koko 56


Tassu

Recommended Posts

Spessu Shiv TT koko 56

Ultegran sähköt (10 speed)
Sram Red 22 Quarq tehokammet Rotorin ovaaleilla (53-39)
Etukiekko Zipp syvä, tarrat poistettu
Etukiekko kuului Zippin takaisinkutsuun navan osalta eli kiekossa lähes uusi napa, samalla valmistaja on tsekannu kehän ja koska sitä ei ole vaihdettu niin se on valmistajan toimesta hyvä
Takakiekko on saanut hittiä (joskus, en tiedä milloin) ja se on korjattu espoolaisen yksityisen toimesta. Joitakin kertoja on ajettu korjauksen jälkeen, ei huomauttamista. Esteettisesti korjattu aikas hyvin, koska en ole itse löytänyt vauriokohtaa korjauksen jälkeen, ainakaan satavarma en ole. Vauriosta tarkemmin privaatisti. Tarrat poistettu
Takana se uusi Vittoria Corsa 25 mm, edessä se vanhempi Vittoria Corsa SC 25 mm, molemmat tuubit kuin uudet

Mukaan tulee tietty S-Works kammet ja rattaat ja kaikki muu tykötarve (ohjaamon osat, laturi)

KPH laitto keskiön kiinni adapterilla, joka on liimattu. Eivät olleet varmoja kuinka helposti lähtee irti, joten en ole siihen vielä lähteny (haaveissa oli/olis josko saisin pitää ite noi quarqit)

Hp. 3500 € (ilman takakiekkoa, mutta kiekon saat toki mukaan)

Mahdollisuus ostaa myös FFWD levy, hinta 500 € (mutta tästä päätän sit myöhemmin)

Polkimet eivät kuulu settiin

Pyörällä ajettu suht vähän ja jatkossa todennäköisesti mun käytössä tulee saamaan vähän ajoa
Tämä on Anteron entinen
Kuva vuodelta 2013 ja poikkeaa siis kuvauksesta

 

Yhteydenotot
 

 

EDIT: Vaihtoehto levyille eli minä pidän zippin ja sinä saat fastforwardin, ilman lisähintaa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...