Jump to content

MYYTY NS Analog 2012 L 200 euroa


Juusokoo

Recommended Posts

Kuvaus: Kaikinpuolin ajopyörä. Ostettu kaverilta ja ajettu kaupungissa työmatkaa, lenkitetty koiria hiekkatiellä ja ajettu jotkut älläritkin. Toimii monessa ja olen tykännyt tuosta sinkulasta, mutta nyt pyöriä on liikaa ja jostain pitää luopua. Pientä naarmua löytyy, mutta ei mitään ajoon vaikuttavaa. 

 

Kiekot on Bianchi Pistasta(rihdattu juuri pari viikkoa sitten Activebikessa), kampina vanhat 105, polkimet muoviset, ketjuna halflink, takana 19 hampainen vapaaratas(vähän ajettu), eturattaana 42 hampainen Stronglight-ratas, joka vaihdettu nyt talvella, renkaina tulee Vittorian CX-kumia ja Schwalben Smart Samia. Keskiö on joku Shimano, vaihdettu toissatalvena. Lokasuojat sovellettu Bilteman lokareista, ota pois, jos siltä tuntuu. Pirikello ei kuulu kauppaan.

 

Huom! Myydään eri satulalla, esim Cuben maastopyörän satula.

 

Voin myydä 35mm Schwalben Marathon Winterit mukaan 30 eurolla, kaikki nastat jäljellä. Tanko/stemmi-komboa voi vaihtaa pidempään stemmiin ja suoraan tankoon(Ritchey) 

Rungon koko: L Olen itse 186 cm. Menee varmasti lyhyemmälläkin, itselläni ollut melko pysty ajoasento. 

Hintapyyntö: 200 euroa

Paikkakunta: Kangasala, mieluiten nouto täältä.

Yhteydenottotapa: Yksityisviesti tai sähköposti juuso.korhonen(@)live . com

IMG_2853.JPG

IMG_2854.JPG

IMG_2855.JPG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...