Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Rossin Adventure


Laku Piippu

Recommended Posts

Laitetaas vähän kalustoa eteenpäin. 

Tarjolla tänään Rossin Adventure ysärin alusta. Runko ja varusteet hyvässä kunnossa. Pientä kulumaa tietysti on mutta hyvin pelaa. Ajettu ennen minua ilmeisesti aika vähän kun on raami naarmuton ja kolhuton. Maalityö on Rossineille ominaiseen tapaan kaunis ja värit kohdallaan. 

 

Vaihteistona 3X7, vaihtajat 200GS, vipuina Exage stemmivivut. Kampisetti on Exage 400LX. Ketju on vaihdettu tämän vuoden puolella. 

 

Jarrut on M-200 sarjalaiset ja jarrukahvat Exage motion-sarjaa. Palat on hyvässä kunnossa. 

Ohjaustanko on Sakae Ringuo Road Champion England 40cm reunasta reunaan. 

 

Satula on joku italiaano ja vähän takareunasta rispaantunut, olisko ollut San Marco. 

 

Kiekot on tuttua turvallista Araya/Shimano-komboa, edessä tosin on King Kongin pikalinkku. Renkaina on alla muutaman vuoden vanhat, vielä hyvät Ice Spikerit. Ainakin Tampereen seudulla nämä on vielä tarpeen. 

 

Tämä on mielestäni erittäin hyvä fillari poluille ja lievään maastoon. Soratiet taittuvat mukavasti, eikä asvaltillakaan polkeminen ota päähän. 

 

Mukaan saa halutessaan alkuperäiset teräksiset ohjaustangon ja ohjainkannattimen sekä vaihtajajavivut. Alkuperäiset hieman raskaammat kammet ovat jo hävinneet, mutta turha haikailla mokomien perään, näihin saa hyvin vaihdeltua 110BCD cyclocross-rattaita. 

 

Rungon koko : c-t 51cm, vaakaan 58cm. Olen 186cm ja on juuri hyvä mulle, käy kokemusten perusteella myös mua lyhyemmille. 

Rengaskoko : 26", mahtuu ainakin 54mm pyörimään. 

Paikkakunta: Nokia, toimitus "mihin vaan"

 

Hintapyyntö: 100€ ilman polkimia, tai peruspolkimilla. 

Yhteydenottotapa: yksityisviesti

image.jpg

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...