Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Eddy Merckx AMX-2 runkosetti 58cm, rullaavana


Hösö

Recommended Posts

Hävettävän vähän ajettu kaunokainen olisi kaupan uudelle käskyttäjälle! Kahden kesän kermaperseily ajojen tuloksena mittarissa ainoastaan hyvillä keleillä hankitut reippaat alle 1000km :( 

 

Runko on triple butted 7046-t6 alumiinia ja keula kaulaputkea myöten hiilikuitua. Tämähän ei mikään patarauta-ankkuri ole, mutta ei suinkaan mikään kylän keveinkään keijukainen ole. Rungolle sain painoa out-of-box 1752g ja keulalle 399g täysimittaisella kaulaputkella. Runko on kokoa 58cm, olen itse 183cm pitkä ja olen tähän kyllä saanut itselleni sorvattua oikein passelin ajoasennon. Pyörä on edelleen kokonaisena, joten koeajot, mallailut ja muut tsuumailut kyllä onnistuu. Pihalla tosin on puolitoista metriä lunta, joten todennäköisesti pitkät koeajot ei ihan nuin vain onnistu! :D Pyörä on oikein mukava ja miellyttävä ajaa laadukkaan ohennetun rungon ja täyskuituisen haarukan ansiosta. Syy miksi tästä pitkin hampain olen luopumassa on itselle juuri hyvin keksityt perustelut hankkia tilalle cyclocrossi.

 

Ja koska myyn tätä rullaavana runkosettinä kuuluu kauppaan seuraavanlainen setti:

 

-Eddy Merckx AMX-2 runko sekä hiilikuituinen haarukka

-Ohjainlaakeri

-Satulatolpan kiristin

-Käyttämätön Eddy Merckxin hiilikuituinen satulatolppa

-Shimano Ultegra BB-R60 keskiö

-Shimano 105 5800 jarrut eteen ja taakse

-Mavic Aksium Elite kiekot, joissa 25mm Mavic Yksion renkaat ja Maxxis FlyWeight sisurit, 10/11-shimanon vapaaratas, spaceri löytyy ja tulee mukana!

 

 

Rungon koko: 58cm 

Hintapyyntö: 460€

Paikkakunta: Rovaniemi

Yhteydenottotapa: YV tahi o4o 76I3782

eddy geo.jpg

IMG_6365.JPG

IMG_6466.JPG

IMG_6606.JPG

IMG_9505.JPG

IMG_9506.JPG

IMG_2285.JPG

IMG_2288.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...