Jump to content

MYYTY - Specialized Stumpjumper FSR Comp 26" 2013


jt-

Recommended Posts

Myydään vuoden 2013 Specialized Stumpjumper FSR Comp 26. Rungon koko M, väri mattamusta. Ostettu alkukesästä 2013 ja ajettu kesäisin lenkkiajoa lähinnä sunnuntaisin silloin, kun muilta lajeilta ehtinyt. Suurimman osan kesistä kuitenkin seisonut tallissa ja yläkanttiin pyöristetyn arvion mukaan tällä pyörällä on ajettu noin 1000km. Erinomainen 26-tuumaisilla renkailla varustettu täysjousto, jolla varmasti pääsee paikasta kuin paikasta ylitse. Olen vaihtanut pyörään flat-polkimet, muuten täysin alkuperäiskunnossa. Sopii n. 170-180cm kuskille ja itse olen 178cm pitkänä ollut hyvin tyytyväinen kokovalintaan.
 
Iskarit huollettu keväällä 2016, jonka yhteydessä huoltomies kehui iskareita kuin uusiksi. Pyörä ollut aina säilytyksessä lämpimässä tallissa säältä suojassa. Myyn, koska pk-seudulle muuton jälkeen alkanut kiinnostaa tasamaapyöräily ja sellaisen hankintaan pitäisi keräillä hieman rahaa.
 

Rungon koko: M

Hintapyyntö: 1300€

Paikkakunta: Helsinki/Mikkeli (pyörä tällä hetkellä vanhempien autotallissa Mikkelissä, liikkuu tarvittaessa Helsingin Kamppiin).

Yhteydenottotapa: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...