Jump to content

MYYTY - Cicli B Cross Disc-runkosetti 60X59cm


Laku Piippu

Recommended Posts

Kuvaus: Hyvin ajettu monipuolinen runkosetti kaupan. Nyt ollut pari vuotta ajamatta muiden projektien takia. Musta-anodisoitu, kevyt ja jäykkä kampe. Etuhaarukka hiilaria. Rungossa ja haarukassa on paikat levy- ja vannejarruille, cantitapit puuttuu.

Mukana tulee oikeankokoinen PRO Vibe 7s-satulatolppa ja kiristin, PRO ohjainlaakeri ja hiilikuituinen tötteröholkki. Nyt on kiinni Titec-stemmi.

Mukana myös Rival-etuvaihtaja, jonka liikerataa on kasvatettu niin että pystyy käyttämään 3-rattaista kampea, toimii esim XT-kammilla. Se etuvaihtajan vaijerin kääntäjärissa on  tietysti paikallaan. Satula- ja vaakaputkien risteyskohdassa on valmiiksi oikeanmittaiset Dura-Ace vaijerinkuoret. Keskiön kierteet on avattu ja päädyt päistetty Park Toolin työkaluilla.

 

Kuvia saat kännykkäviestinä(mun ATK-taidot).

 

Rungon koko : pystyyn c-t 60cm ja vaakaan n.59cm, olen 186 pitkä ja on mulle ollut passeli.

 

Hintapyyntö: 200€, vaihdossa voi tarjota 29" (teräs)runkoa fixed gears-mahdollisuudella.

 

Paikkakunta: Nokia, toimituskin on mahdollista.

 

Yhteydenottotapa: yksityisviesti tai tekstari Ö4Ö 351 43 22

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...