Jump to content

Tri-pyörä


Juhani78

Recommended Posts

etsinnässä olisi hyväkuntoinen triathlonpyörä. Minulla on kokoa 177cm, siis kokoa M ja 54 pyörät kiinnostaa ensisijaisesti. Kaikkia merkkejä voi tarjota, ensisijaisesti Felt B2 ylöspäin, Cervelo P2 ylöspäin.

 

 

Paikkakunta: Vantaa (liikun tarvittaessa laajallekin)

Yhteydenotto: YV

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heips,

olen siirtymässä "kombo -pyörään" eli aeroon jossa lisäksi triathlon sarvet, joten olen myymässä triathlonpyöräni.

Kyseessä upea TREK Speed Concept 9.8 vm 2013. Pyörä on uutena ollut ammattilaisen Johan Kärnerin omistuksessa (ruotsalainen ammattilainen, tällä pyörällä pronssia hawailla) 2013-2014. Olin yhteydessä häneen ja kertoi ajaneensa pyörällä noin 10t km. Ei juurikaan traineria vaan maantieajoa. Vuonna 2015 pyörä oli kaveirini käytössä muutaman lenkin (alle 10krt) ja viime kesän ajoin sillä noin 2t km. Tänä talvena 5-6 lenkkiä trainerilla. Voin muuten myydä senkin mikäli kiinnostaa.

Tässä linkki spekseihin http://archive.trekbikes.com/us/en/2013/Trek/speed_concept_9_8#/us/en/2013/Trek/speed_concept_9_8/details

Pyörä on uutena ollut 10t euron luokkaa. Pyyntini on 3200 euroa polkimilla.

Olen kerran ollut kyljellä pyörän kanssa, jolloin lohkesi kaksi pientä maalisirua etuhaarukasta. Olen tutkituttanut sen ammattilaisella (Ari Korpela/Vaasa) joka totesi, ettei vaikuta yhtään mihinkään. On lähinnä kosmeettista.

Pyörän koko on 54cm.

Voin lähettää kuvia mikäli pyörä kiinnostaa.

Mika Jylhä/050 5011906

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jos liikut täällä JKL:n suunnalla niin tulehan testaamaan Felttiä. Sama runko tuossa on kuin B2:ssa. Feltin oma fittin sivunsa sanoo tuon 56:n koon passaavan vielä 177cm:lle. Mutta parhaiten tuon varmaan selville saisi kokeilemalla miten se istuu.

 

http://www.fillaritori.com/topic/96864-felt-b14-2015-56-jkl/

 

Noh, saa nähdä onko Juhani jo pyörän ostellut kun viimeksi helmikuussa ollut linjoilla.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...