Jump to content

MYYTY - White CX Pro 16 vm 2015, koko 58, Turku


saukkis

Recommended Posts

Myynnissä Whiten CX 16 cyclocross kokoa 58. Ostettu uutena vuosi sitten XXL:n nettikaupasta. Pyörä soveltuu valmistajan kokotaulukkojen puolesta 190 - 200 cm kuskille. Olen 182 cm joten pyörä on minulle reippaasti liian suuri (ei kannata netistä pyöriä tilaillessa uskoa mihin sattuu kokolaskureihin...) ja myyn tästä syystä pyörää. Olen sinnitellyt pyörän päällä arvioilta 2000 km.

 

Osasarja on Shimanon 105, kammet ja eturattaat FSA. Shimanon hydrauliset BR-RS785 jarrut ovat komponenteista ehdoton kohokohta. Kumeina edessä WTB Riddler ja takana jo aika kulunut Continentalin Cyclocross Race. Kammissa on kulumaa ja muisto eräästä talvipäivän kaatumisesta, mutta muuten pyörässä ei ole sanomista. Ketju on vaihdettu elokuussa 200 km sitten. Keula on hiilikuitua. 

 

Pyörän saa nyt paikalla olevan 70 mm tai alkuperäisen 100 mm ohjaikannattimen kanssa. Polkimet (Shimano M522 lukot vuosimallia 2012) tulee kaupan päälle.

 

Hintapyyntö: 850 € paikallaan olevan hiilikuitutolpan kanssa. 800 € alkuperäisen alumiinitolpan kanssa.

 

Pyörä Turussa, saa tulla käpisteleen ja koepolkaseen. Toimitus onnistuu Turkuun ja ympäristöön.

 

Yhteydenotot puhelimella joko O4O 776 1344 tai sähköpostitse [email protected]

RIMG1014.JPG

RIMG1015.JPG

RIMG1013.JPG

Muokattu: , käyttäjä: saukkis
hinnantarkastus
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...