Jump to content

MYYTY - XC täysjousto 750W keskimoottorilla (Giant Trance)


Jerk-O

Recommended Posts

Giant Trance, koko M. Renkaat 26". Näppärä kaupunkipyörä, jolla pääsee etevästi maastossakin. Joustot 100mm takana ja 120mm edessä. Kulkee 50km/h, joten EI TIELIIKENNEKELPOINEN!!!

 

Sama myyntipuhe kuin toisessa ilmoituksessani. Koskee kaikkia meikäläisen sähköpyöriä: Tämä fillari on harrastusväline aika tarkkaan maastopyöräilyn ja moottoripyöräenduron välistä. Hauskuus ja vauhdin tuntu endurosta, mutta vaivattomuus ja hiljaisuus maastopyöräilystä. Tällä voit "päristellä" vaikka ihan naapurin tontin rajalla, eikä häiritse tippaakaan, koska moottori on käytännössä täysin äänetön. Kuski kuulee pienen moottorin ininän, mutta kanssaliikkujat ei kuule yhtään mitään. Se on tämän fillarin hienous, sillä maastossa voi harrastaa ihan oikeaa moottoriurheilua ilman että kukaan häiriintyy tai luonto kärsii. Teho ei nimittäin riitä suditteluun, mutta melko roiman vauhdin ylläpitämiseen kylläkin. Vauhdin määrää poikkeuksetta kuskin taidot, eikä reisilihasten voima tai ko. hetken happotilanne. Alamäki alkaa jo kotipihasta!

 

Akku on repussa, jolloin pyörä jää muutaman kilon kevyemmäksi, mikä merkitsee maastossa paljon. Samalla myös varmistetaan se, ettei akku ota itseensä jatkuvassa rynkytyksessä, jolloin monesti rungossa olevat akkukiinnikkeet pettää. Akku sijoitettavissa myös tarakalle, jolloin kaupunkicruisailu helpottuu.

 

Tässä fillarissa on näyttö, polkuavustukset, jarruanturit ja kaikki muu työmatkapyöräilyyn tarpeellinen tarvike olemassa. Polkuavustus EI OLE momentintunnistava, mistä itse annan pitkän miinuksen. Toimii kuitenkin myös pelkällä kaasulla ja se on se hauska tapa edetä!

 

Sähköistetty mad'R -pajalla. www.getmadr.com. Paja on mun ja tämä fillari on mun ensimmäinen protopyörä, missä olen testannut kaiken uuden tekniikan ja virityksen mitä olen kehittänyt. Käytännössä tämä on pyörä, joka on nähnyt monta erilaista kehitysvaihetta ja nyt kun konsepti on valmis, tämä on siistitty ja päivitetty ihan "normaaliksi" sähköpyöräksi. Nyt konsepti on kehitetty ja myynnissä, joten tämä pyörä saa vaihtua vähän vähemmän ketterään, pidempijoustoiseen pyörään, josta tehdään todella tiukka maastomenijä omaan käyttöön.

 

Tämän saa myös tieliikennekelpoiseksi, jos rajoittaa nopeuden 25km/h ja asentaa riittävät valot ja jalan. Näin fillarista tulee luokan L1e-a ajoneuvo, jolloin työmatkat ja muutkin katuajot onnistuu moitteetta. Silloin pitää toki myös ottaa liikennevakuutus, joka kustantaa kuutisenkymppiä vuodessa. Perässä kulkee vaivattomasti isompiki peräkärry, jolla kuskaa vaikka pari lasta päiväkotiin ja ostoskärryllisen kamaa kaupasta kotiin. Ei tosin samaan aikaan... Voin tehdä katulaillisuuteen tarvittavat muutokset 200€ lisähinnasta.

 

Fillarin kunto on hyvä, vaikkakin selvästi käytetty. Vaihteet ja jarrut toimii moitteetta, alustan toiminnasta mä en osaa sen tarkemmin sanoa. Mun mielestä toimii erittäin hyvin sekin, lukuunottamatta takalinkuston narinaa. Koitan fiksata sen ennen myyntiä. Voimansiirto uusittu parisataa kilsaa sitten.

 

Erittäin näppärä peli myös talviajoon! Nastarenkaat kaupan päälle.

 

Hinta 2000€. Marketista saa samaan hintaan uuden sähkiksen, mutta ei ne pärjää tälle hauskuudessa alkuunkaan :)

Hinta Turnigyn 14S, 10Ah lipoakkupaketilla jossa ei suojauksia (BMS). Vaihtoehtoisesti täydellinen iskunkestävä mad'R akkupaketti (kennot Samsung 30Q) tuo hintaa lisää 300€.

 

Pyörä sijaitsee ihan Tikkurilan liepeessä, niukasti Helsingin puolella kehä-3:n kainalossa.

Yhteydenotot puhelimitse.

Jarkko

040-9015336

20160906_174322.jpg

20160906_174329.jpg

20160906_174336.jpg

20160906_174345.jpg

20160906_174349.jpg

20160906_174353.jpg

20160906_174416.jpg

20160906_174427.jpg

20160906_174433.jpg

20160906_174438.jpg

20160906_174458.jpg

20160906_174310.jpg

20160906_174317.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...