Jump to content

MYYTY - Radon R1 4.0, 2013, koko 60 (=57), TRE


beataholic

Recommended Posts

Myynnissä Radon R1 4.0 vuodelta 2013, koko 60, mutta kuten geometriakuvasta näkee, on koko todellisuudessa 57. Jarruosat ja voimansiirto Shimanon 105 sarjaa, kiekot Mavic Aksiumit. Osat on pyörässä muuten vakiot, mutta tangoksi vaihdoin Fsa Vero Compactin ja juuri laitoin ihan uudet tankonauhat. Vakiosatula ollut vain edellisen omistajan käytössä parin lenkin verran, mulla oli toinen satula. Rungon emäputki on mallia korkea ja sitä kompensoin jyrkkäkulmaisella stemmillä, että sain aggressiivisemman ajoasennon, muuten runko oli mulle hyvän kokoinen - pituutta mulla 178,5 cm ja omaan pitkähköt raajat sekä mieltymyksen matalempaan ajoasentoon. Vakiostemmi on 120mm ja multa kyllä löytyy kokeeksi lyhyempää, jos koeajolla tuntuu liian pitkältä. 8,3 kiloinen (ilman polkimia) pyörä on tuohon hintaan yllättävänkin kevyt. Keveys selittyy tietenkin kevyehköllä, n. 1,3 kilon rungolla, hiilarihaarukalla sekä laadukkailla osilla.

 

mGaWbyS.gif

 

joafHnp.jpg

 

 

SigwFs2.jpg

 

-

 

O1NV1ho.jpg

Tältä pyörä näytti käytössäni eri stemmillä ja satulalla.

-

 

Edellinen omistaja osti pyörän heräteostoksena ja ajoi sillä pari lenkkiä, itse ajoin jonkin aikaa työmatkaa viime kesänä - kilometrejä kertynyt arviolta 600. Syy, miksi pyörä jäi mulla niin vähälle käytölle oli, että keskiö ei tuntunut pyörivän kovinkaan helposti. En ehtinyt enkä jaksanut viime kesänä alkaa syytä selvittelemään, joten homma jäi. Juuri selvisi, että syynä ei onneksi ollut viallinen keskiö, vaan vain liian kireälle keskiöön kiristetyt kammet - nyt pyörii niinkuin pitääkin. Luulin pitäväni pyörää pitkäänkin, joten lyhensin haarukan ruotoputkea siten, että tankoa ei saa ylemmäs kuin stemmiä toisinpäin kääntämällä, jolloin se sojottaa jyrkemmin ylöspäin. Jokunen kuukausi sitten ostin toisen pyörän, jonka runko on sentin lyhyempi, matalempi ja emäputkeakin on vähemmän, niin ei tuolle Radonille ole enää tarvetta.

 

Hinnaksi ajattelin 500 €  475 € (pyörän ostanut tinki 465 €uroon). Polkimia ei ole antaa mukaan.

 

-

Sijaitsee Siivikkalassa, jossa kaupat ja koeajot mieluiten. Voin toki postittaa, halvimmalla pääsisi 15 euron huutopaketilla (laittaisin huutikseen, niin saisi näin postit kikkailtua alemmaksi).

Yhteydenotto joko yksityisviestillä tai hikuzaemon ät hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...