Jump to content

marikaeinio

Recommended Posts

Ostettu pyöräliikkeestä uutena 2014 kesällä, eli vuoden vanha peli. Talvella säilytetty lämpimässä ja ajettu todella vähän. Huollettu säännöllisesti. Ostin pyörän triathlon käyttöön ja HCT ajettu sekä Joroisille ollaan vielä tänä kesänä menossa. Nyt on pyöräperhe kasvanut maastopyörällä, joten harkinnassa maantiepyörän osto. Lisäksi runko aivan hitusen minulle liian iso. Olen itse 160cm pitkä ja pyörä varmasti ihanteellinen 5cm pidemmälle. Pyörän mukana ei tule kuvassa oleva satula tai polkimet. Tempotanko voidaan neuvotella pakettiin jos halua on. Myös kauppaan kuuluu ihan bränikät schwalben maantierenkaat vaihdettu alle tänä kesänä + cyclorenkaat soratielle sisäkumeineen. Pyörä maksoi uutena 1100€.

Pyörässä runkotakuu voimassa, tosin en tiedä löydänkö alkuperäisiä ostolappuja. Pyörää ei ole mikään hoppu tosiaan myydä eli melko tiukka pyyntihinta. Myös vaihdossa harkitaan maantiepyörään jos on samaa kuntotasoa.

 

Pyörän speksit:

 

Superlite aluminum frame - Alumiini runko UHC Advanced carbon fork - Hiilikuitihaarukka Shimano 105 groupset with a FSA Omega cross chainset - Shimano 105 osat Felt CXR3 Wheelset Vittoria Cross XL Pro tires, 700 x 33c - mukaan myös maantierenkaat Weight: 9.79kg, 21.5lbs

Hintapyyntö: 850€

Paikkakunta: Helsinki - Vuosaari

Yhteydenottotapa: sposti [email protected]

post-12983-0-73078000-1436616784_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Hei. Kiinnostaisiko vaihdossa tänä keväänä uutena ostettu maantiepyörä Corratec dolomiti. Koko 48. Hyvä pyörä, mutta meillä päin tiet sellaiset että kaipasin aavistuksen paksunmpia renkaita. Tähän menee max 28mm. Jos kiinnostaa, niin laita viestiä. Terv Tuula

P.s. email-osoite on [email protected].

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...