Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - M: Giant VT, 26" M-koko (Turku) VAIN 339€ - halpa tapa tutustua maastopyöräilyyn


numero21

Recommended Posts

Myyn rakkaan, monipuolisen ratsuni uuden pyörän tieltä pois. Hankin tämän aikoinaan vuonna 2004 vanhan pyörän jouduttua pitkäkyntisen matkaan. Tiedän, että tällä olisi enemmän käyttö- kuin jälleenmyyntiarvoa ja siksi hintapyyntö on erittäin kohtuullinen 339 euroa. Itselläni ei vain ole tilaa tai mahdollisuutta pitää kahta fillaria, ja uusi muutti taloon jo tänään.

 

Kyseessä on Giant VT1-runko, johon liitetty osavalikoima on hieman erilainen kuin tuohon aikaan Giantin speksaama kokoonpano.

 

Etuiskari: Manitou Minute 1:00 (130mm jousto)

Takaiskari: Manitou Swinger 3-way (145mm jousto)

Vaihteet, navat ja kammet: Shimano XT.

Jarrut: Magura Louise FR

Vanteet: Sun Single Track

Satulatolppa Thomson Elite (vaihdettu muutama vuosi sitten)

Ohjainkannatin: Ritchey (mittoja en muista)

Ohjaustanko: Ritchey (tangossa on lukkogripit)

Satula: Selle San Marco

Renkaat: Nokian Gazza XC Marathon NBX 2.1

Polkimet: Shimano M520

 

Hintaan sisältyy Maguran ilmauskitti (olen ilmannut jarruja noin kahden-kolmen vuoden välein) sekä nastoiltaan lähes iskemättömät 26" / 2.1" Nokian Hakka WXC300 -nastarenkaat. Jos löydän jotain muuta oleellista, jota en voi uuden fillarin kanssa käyttää, laitan nekin samaan hintaan.

 

Jos unohdin spekseistä jotain, kysy.

 

Pyörällä on ajettu aktiivisesti vuosina 2004-2011 mm. Tahkon XC-kisoissa sekä nykyenduroa vastaavaa painovoimahurjastelua, jonka jälkeen pääosin muutamia kertoja vuodessa Etelä-Suomen poluilla. Viimeksi olen kolunnut lähimaastoja fillarilla muutama viikko sitten viimeisten pakkasten aikaan. Mitään akuuttia korjattavaa en itse keksi ja pyörä on heti ajettavissa. Liitteenä olevat kuvat on otettu tänään.

 

On ymmärrettävää, että vuoden 2004 pyörä ei ole kuin uusi. Hinta on myös kaukana siitä. Siitä huolimatta tämä on täysin ajokuntoinen peli. Tule siis kokeilemaan! Tai jos kaveriasi kiinnostaisi kokeilla maastopyöräilyä, mutta hinta on ollut esteenä, ei ole enää. Tämä on halpa, ja osaavissa käsissä tällä pärjäisi vaikka endurokisoissa.

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M (itse olen 174cm ja mulle tuo on just hyvä. Menee myös lyhyemmälle kuskille.)

Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 26"

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku

 

Hintapyyntö: 339€

Yhteydenottotapa: sähköposti hs.raisanen ät gmail.com

Myynnissä myös muualla.

myyntikuva-fillari-giant-vt-4125.jpg

myyntikuva-fillari-giant-vt-4120.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...