Jump to content

O: Rossano Cross 48 cm fillari/runko


Lehtivihree

Recommended Posts

Kuvaus: 

Ostetaan otsikonmukainen polkupyörä, kaikki osasarjat huomioidaan. Vannejarrut on plussaa. Myös rungot/projektit kiinnostaa.

Paikkakunta: 

-PK-seutu, Porvoo, kouvola -> nopeat kaupat

-Lappeenranta, Mikkeli, Jkl, Kuopio ja ympäröivät alueet -> matalan kynnyksen kaupat.

-Lahti, Turku, Rauma -> mielellään ajelen katsomaan, joustavalla aikataululla.

-Muualtakin kannattaa tarjota :)

Yhteydenottotapa: 

PM tai puh. Nollaneljänolla-33nolla3kuus3seitsemän

Link to comment
Share on other sites

Hei. Minulla olisi sinulle tarjolla otsikonmukainen polkupyörä. Itse en tee pyörällä mitään ja isoveljeni neuvoi lähtiessään, että minun kannattaisi vaikka jos ei muuta niin, myydä pyörä jollekkin joka sitä ehkäpä tarvitsisi/käyttäisi enemmän kuin meidän perheessä, ettei se joutuisi lähinnä vain makoilemaan varastossa tyhjänpanttina.. Pyörä kylläkin siaitsee Turussa.. Merkki on Nishiki cross road, Pyörä on todella ollut isoveljeni käytössä, mutta minun silmiini pyörä on kuin uusi. Veljeni neuvoi täällä sivustolla kertomaan että pyörä on ollut hänelle silmätikku ja projekti. Suomesta muutettuaan pyörällä on polkenut lähinnä siskon poikani parisen kertaa, polkiessaan pitempiä matkoja "morsmaikkuaan tapaamaan. Otathan pikaisesti yhteyttä jos kiinnostuit, niin saamme varmastikkin jonkinnäköiset kaupat "hierottua"?! Ystävällisin terveisin Cross Road puh:0465328282

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...