Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Tunturi CX700, hyväkuntoinen


lefa42

Recommended Posts

Vuosimalli 2011, paljon ajettu ja paljon huollettu. Uutta/uudehkoa osaa : Keskiö (Ultegra), jarrut (Avid BB7), takavaihtaja (Tiagra), etuvaihtaja (Ultegra), Uudet ketjut ja pakka (Deore), vaijerit, jarrupalat, renkaat (Vittoria CX-kumit (300km ajetut), katukumit (Conti GP4000SII (1500km ajetut), nastakumit (Nokia w106 kolme talvea ajetut), tankonauha. Pullotelineet (2 koskematonta Continental-pulloa mukaan). Sekä kiinteät että pikalokarit löytynevät mukaan tarvittaessa.

Kiekot 2 kesää ajetut, eivät kevyimmät, mutta kestävät.

Ei vikoja, ajovalmis, 2x9 voimansiirto, kaupan päälle satulalaukku ja Cateye -valosarja. Paikoillaan XT-lukkopolkimet (kaksipuoleiset).

Harrastuksen lopahdettua kerännyt lähinnä pölyä pari vuotta, ei viitsi pitää "seisonnassa". Olen ostanut pyörän uudesta, eli tiedän mitä myyn. Runkokoko 54cm, itse olen 183cm ja kuvan säädöillä ajanut tyytyväisenä, pidemmälle ihmiselle en kyllä suosittele.

 

Vaihdossa voin huolia osasuorituksena : 4x100 alut kesärenkain (14"/15") toyotaan, w203 mersun alut (17"), 183cm kuskille käypäisen jäykkäperämaasturin, jos vaikka maasto saisi innostumaan.

 

Hintapyyntö 650€

Sijainti Sastamala/Pirkanmaa 

 

040 513 4618 / yv

IMG_20170514_151626.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...