Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Kampisarja


Veli-Pekka Mäntyharju

Recommended Posts

Kuvaus: Myyn oheisen kampisarjan. 170mm, Shimano yhteensopiva (10x1, 10x2) 104 BCD. Mukana Hollowtech keskiölaakeri, sekä Narrow-Wide hammaspyörät 42T ja 36T. Lisäksi ruuvisarja,ja kampityökalu.

Käyttämätön, siis kunto erinomainen.

Hintapyyntö: 60 EUR

Paikkakunta:  Turku

Yhteydenottotapa:  yv, 0 4 5- 1677504

 

IMG_20180208_165449.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei,

 

Eli mielestänne tarjoamani 24€ kammista + laakeroinnista, on jotenkin "alakanttiin" jos oikein ymmärsin.

Voisitteko perustella jotenkin järkevällä tavalla, kuinka ottaisitte ns.takkiin ? 

Ainakin tämän linkin mukaan kammet+laakeri näyttäisivät maksavan alle 12€ kuluineen, jos tilaisi uutena. Eli 24€ olisi tuplahinta kuluineen, mitä olet itse niistä maksaneet..

 

Mutta jos ette saa myydyksi, niin olisin edelleen valmis maksamaan sen 24€ kammet+laakeroinnista lähetyksineen :).

Link to comment
Share on other sites

3 tuntia sitten, mountain4all kirjoitti:

Hei,

 

Eli mielestänne tarjoamani 24€ kammista + laakeroinnista, on jotenkin "alakanttiin" jos oikein ymmärsin.

Voisitteko perustella jotenkin järkevällä tavalla, kuinka ottaisitte ns.takkiin ? 

Ainakin tämän linkin mukaan kammet+laakeri näyttäisivät maksavan alle 12€ kuluineen, jos tilaisi uutena. Eli 24€ olisi tuplahinta kuluineen, mitä olet itse niistä maksaneet..

 

Mutta jos ette saa myydyksi, niin olisin edelleen valmis maksamaan sen 24€ kammet+laakeroinnista lähetyksineen :).

Asiahan ei minulle kuulu, mutta linkki 12 € kampisatsiin ei näjy.

 

Jos kyse kuitenkin on eBayn kampiseteistä, niin kammet itsessään näyttää maksavan ~28 €, laakeri noin 12 € ja ratas noin 11 €. Kokonaisuus halvimmillaan 53 € toimitettuna. Saa korjata, jos olen väärässä, otan ilomielin vastaan tietoa ilmaisista kammista.

On One Lurcher, SRAM X9 1x10 | Merida Cyclocross 3, Campagnolo Chorus 2 x 11

Link to comment
Share on other sites

46 minuuttia sitten, mountain4all kirjoitti:

Ihminen on erehtyväinen ja ehdinkin asian jo myöntää. Sait JohnFr ilmeisesti jonkunlaisen ns. sulan hattuusi, päästessäsi kirjoittamaan em. kommentin. Hienoa ja taputapu " Jaakko " sinnepäin :).

 

En saanut sulkaa, mutta on aina hienoa päästä ihon alle internetissä. Jos julkista kritiikkiä pelkää niin kannattaa varmaan pitää tarjouskilpa tykkänään yksityisviesteissä.

On One Lurcher, SRAM X9 1x10 | Merida Cyclocross 3, Campagnolo Chorus 2 x 11

Link to comment
Share on other sites

8 tuntia sitten, mountain4all kirjoitti:

Hei,

 

Eli mielestänne tarjoamani 24€ kammista + laakeroinnista, on jotenkin "alakanttiin" jos oikein ymmärsin.

Voisitteko perustella jotenkin järkevällä tavalla, kuinka ottaisitte ns.takkiin ? 

Ainakin tämän linkin mukaan kammet+laakeri näyttäisivät maksavan alle 12€ kuluineen, jos tilaisi uutena. Eli 24€ olisi tuplahinta kuluineen, mitä olet itse niistä maksaneet..

 

Mutta jos ette saa myydyksi, niin olisin edelleen valmis maksamaan sen 24€ kammet+laakeroinnista lähetyksineen :).

 

Link to comment
Share on other sites

20 tuntia sitten, JohnFr kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu, mutta linkki 12 € kampisatsiin ei näjy.

 

Jos kyse kuitenkin on eBayn kampiseteistä, niin kammet itsessään näyttää maksavan ~28 €, laakeri noin 12 € ja ratas noin 11 €. Kokonaisuus halvimmillaan 53 € toimitettuna. Saa korjata, jos olen väärässä, otan ilomielin vastaan tietoa ilmaisista kammista.

 

Vaikea sanoa mistä olette em. hinnat katsoneen ? Vastasin yksärillä katsoneeni huolimattomasti ensin, olin myös kiinnostunut vain kammista + laakerista,  mihin aiemmin viittasin >" En näköjään huomannut, kiitos korjauksesta. Eli hinnaksi tulis uudet tilattuna vähän yli 30€ / voi saada halvemmallakin, mutta en jaksanut selata EBAYstä kaikkia ko. kampia läpi ".

 

Harmainta aavistustakaan, mistä syystä luulit päässeesi ns. ihon alle, jos se kuitenkin jollain tavalla miellyttää, sehän on hyvä asia kannaltasi :).

 

Ps. Oikein rattoista ja mukavaa kevättä myös sinne.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...