Jump to content

MYYTY - Orbea Loki H30+ (27,5+), koko M, Jyväskylä / Nurmijärvi


Jani Mahonen

Recommended Posts

Myyn priimakunnossa olevan Orbea Loki H30 27+ -pyörän joka on hankittu marraskuussa 2017 ja ajettu alle 25 tuntia. Runko on M kokoinen. Olen itse 176cm, ja koko on aivan sopiva. Tämä oli ensimmäinen plussakoon pyöräni jossa oli 3" plussarenkaat ja onpa kyllä hauska tykitellä. Vähänkään kovemmilla rengaspaineilla pyörästä kuoriutuu sairaan nopea helppojen reittien tykki, ja siitä kun alkaa laskemaan paineita niin riittää pitoa ja pehmeyttä myös hankalempiin maastoihin. Tiellä ajetuilla PK-lenkeilläkin riuhdoin keulan ilmaan joka viemärinkannen kohdalla - kun se oli vaan niin hauskaa! Voisin kuvitella, että tästä riittää pyörää moneen lähtöön aloittelijasta edistyneemmälle, ja onpa käynyt mielessä että talvipyöränä tämä varsin mainio olla voisi. Itse ajoin aika kuivissa olosuhteissa, ja hankea ei tullut testattua. Pyörällä ei ole edes ajettu sateella! Myyn pyörän, koska se oli Espanjan-matkatoverini ja nyt on aika luopua, koska vaimo ilmoitti että minun on kivempi nukkua sisällä. On kuulemma muka liikaa pyöriä taloudessa. Sanon kyllä ihan rehellisesti että huolisin tämän kaunottaren vaikka koristeeksi vaikka ei ehtisi ajamaan :D mutta olisihan se mukava, että ajettavaksi tarkoitetulle koneelle löytyisi myös kuljettaja. 

 

Lisää kuvia pyydettäessä, pyörä sijaitsee juuri nyt välivarastossa Nurmijärvellä, ja muutaman viikon sisällä matkaa Jyväskylään (tai nopeammin, jos kaupat syntyvät).

 

Rungon koko: M

Rengaskoko: 27,5" plussakoko (tähän käy myös 29" kiekot)

Paikkakunta: Jyväskylä / Nurmijärvi

 

Hintapyyntö: 1100e

Yhteydenottotapa: o4o 721 24 27 SMS / soitto / WhatsApp

 

Osasarja on Shimanolta höystettynä FSA:n kammilla, keula on SR Suntour Raidon. Vaihteisto 2 x 10. Renkaina pyörivät Schwalben tuotteet, edessä pitää Nobby Nic ja takana rullaa Rocket Ron.

 

 

IMG_7166b.jpg

IMG_7167(1)b.jpg

IMG_7169b.jpg

IMG_7658(1)b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...