Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Poistettu toistaiseksi myynnistä: Ibis Ripley 29 -runko - 08/2013 - XL (yli 180 cm kuskille) - 1.300 eur


Portti

Recommended Posts

Myytävänä hieno ja harvinainen DW-link -jousituksella varustettu Ibis Ripley 29 -runkosetti. Runko otettu käyttöön 08/2013. Runkosetin hintaan sisältyy Cane Creek DB Inline vm 2015 -takaiskari ja kaupan päälle myös pyörässä kiinni oleva Rock Shox Reverb -hissitolppa. Rungossa joustomatkaa takana 120 mm.

 

Runko ollut uudesta saakka minun omistuksessani ja siihen laitettu uutena mallikohtaiset Frameskin -suojateippaukset. Rungossa on käytön jälkiä siellä täällä, mutta runko on täysin toimiva. Cane Creek -iskari huollettu viimeksi 04/2017 Fillarihuolto.fi:ssä. Vaihtoehtoisena iskarina tarjolla sopimuksen mukaan rungon mukana tullut alkuperäinen Fox Float CTD Boost Valve with Trail Adjust 184*44, tämä iskari huollettu viimeksi 04/2016 Fillariosa.fi:ssä, jonka jälkeen sillä ei ole ajettu vaan toiminut varaiskarina.

 

Voin myös lisähintaan myydä pyörässä kiinni olevia muita osia. Pyörässä on mm. SRAM XX1 1*11 -voimansiirto, Maguran MT8 -jarrut ja Rock Shox Pike RCT3 -keula. Koko pyörän osaluettelo löytyy täältä.

 

Rungon koko: XL (Ibiksen rungot lyhyehköjä, joten sopinee n. 180 cm pituisista kuskeista alkaen, itse olen 191 cm.)

Hintapyyntö: 1.300 eur (uuden Ripley-runkosetin ovh Saksassa 3.398 eur)

Paikkakunta: Hollola/Lahti

Yhteydenottotapa: p. 040-709 2900 (Pertti) tai yv.

 

 

001_Ibis_Ripley_29.jpg

002_Ibis_Ripley_29.jpg

003_Ibis_Ripley_29.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...