Jump to content

Tikkurilassa huoltotilaa


Jerk-O

Recommended Posts

Tervehdys!

 

Toivottavasti tänne saa laittaa tällaisenkin ilmoituksen, missä ei myydä varsinaisesti fillaria, vaan tilaa fillariharrastukselle.

 

Olen pyörittänyt Tikkurilan seudulla (tarkemmin Koivuhaassa)  prätkien tee-itse -huoltotoimintaa jo vuosia. Nyt siirryttiin uusiin tiloihin ja ajattelin laajentaa toimintaa myös prätkähommien ulkopuolelle. Ensimmäisenä tuli tietysti mieleen fillarit, ne kun ovat kovasti samanoloista kalustoa prätkien kanssa ja kovin yleinen harrastus. Nyt olenkin aprikoinut, josko filliriharrastajista löytyy niin aktiivisia ropaajia, että tahtoisivat maksaa mahdollisuudesta rakennella ja huoltaa fillareita asiaan sopivilla työkaluilla lämpimissä tiloissa vuoden ja vuorokauden ympäri. Myös fillareiden säilytys on mahdollista. Säilytys toki vie paljon tilaa, joten siitä täytyy pyytää erillinen maksu.

Olen itse aktiivinen sähkömaastopyöräilijä ja konversioita on tullut tehtyä jonkin verran. Pikkupojasta pitkälle aikuisuuteen harrastelin aktiivisesti BMX-fillareilla kikkailua. Fillarihommat eivät siis ole vieraita ja työkaluvalikoimaakin löytyy jo valmiiksi jonkun verran. Tällä hetkellä tallilla on yleisiä työkaluja ja melko kattava valikoima prätkiin liittyviä erikoistyökaluja. Lisäksi on pesupaikka painepasureineen, hitsauskone (käyttö toistaiseksi vain ulkona) ja tulossa pieni metallisorvi. Jos tämä kiinnostaa porukkaa, niin ihan ekaksi pitää ostaa fillarin huoltoteline tai pari, muutoin päästäneen liikkeelle tähän astisilla, itselleni kertyneillä työkaluilla. Lisää tietysti ostellaan sitä mukaa kun kokemukset kasvaa ja tarpeita tulee.

Hinnan pitäisi asettua johonkin 40€/kk huitteille ja säilytysmahdollisuus voisi olla parikymppiä lisää, riippuen vähän suosiosta. Tilat on siis olemassa ja fillaritoiminta voi alkaa, jos jengiä kiinnostaa tämmöinen toiminta.

Kertokaa siis halukkuudestanne ja kommentoikaa asiaa ja ajateltua hintapolitiikkaa, niin päästään vähän kärylle siitä minkälaiselle toiminnalle olisi tarvetta. Toivon vilkasta keskustelua, joten jos on mitään sanottavaa aiheeseen, niin avaa ihmeessä sanainen arkkusi.

 

Jos olet kiinnostunut paikasta, minut saa puhelimella kiinni.

 

Jarkko

040-9015336

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...