Jump to content

MYYTY - Challenge Hurricane nojapyörä, Kokkola


Saukki

Recommended Posts

Kuvaus: Challenge Hurricane nojapyörä. 20" renkaat.

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): Säätövaraa löytyy ainakin 160 cm - 185 cm kuskille, penkki pitäisi olla kokoa L. Itse olen 176 cm pitkä ja olen siinä ihan mukavasti istunut.

Hintapyyntö: 1000 €

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Kokkola (Kälviä)

Yhteydenottotapa: Sähköposti: sauli.nurila ät gmail piste com tai tekstiviesti / iMessage / Whatsapp: nolla neljä nolla 8366552

 

Eli myynnissä kuvan mukainen Challenge Hurricane nojakki. Mittarissa on n. 15500 kilometriä. Olen pyörän toinen omistaja. Mulla tämä on ollut n. neljä vuotta ja edellisellä omistajalla tämä taisi olla reilun vuoden, jos oikein muistan. Sen verran on huoltotöitä tehtynä, että takavaihtajan rissat on vaihdettu pari vuotta sitten, ilmaiskari asennettu samoihin aikoihin, idlerit on vaihdettu alumiinisiin, etunapa ja vanne on vaihdettu viime vuonna ja viime talvena vaihdoin ketjun ja takapakan. Korjatulla etukiekolla ja huolletulla voimansiirrolla on ajettu vaan vähän toista sataa kilometriä. Eli käytännössä uudet. Runko ei valitettavasti ole välttynyt käytön jäljiltä. Mutta kaikki toimii, kuten kuuluukin.

-Vaihteet: 2 x 9
-Takavaihtaja: Sram X7
-Jarrut: Avid BB5 levyjarrut, 160 mm levyt
-Iskunvaimennin: Rock Shox Monarch
-Vanteet: Gingko Feine-Veloteile
-Takanapa: Sram MTH 406
-Etunapa: Novatec D771SB
-Vaihdevivut: Sram XO grip sift
-Eturattaat: 42 - 60
-Takapakka: 11-32
-Kammet: 155 mm
-Shimanon lukkopolkimet
-Ventisit pehmuste penkissä
-Lokasuojat
-Heijastin ja lampun pidike edessä, heijastin ja valo takana
-Sigma nopeusmittari
-Renkaat: Schwalbe Marathon 40-406

Heitän pakettiin mukaan vielä Schwalbe Marathon Winter nastarenkaat ja vaikka muutaman parin Duranoja ja sisäkumeja. Ja sitten laitan vielä mukaan kovaa vaahtomuovia olevan penkin pehmusteen. Ja jos ostaja haluaa, niin löytyy 170 mm kammet myös.

 

Kuljetus onnistuu Matkahuollolla.


Laitetaan nyt aluksi hintapyynnöksi vaikka 1000€

IMG_1250.jpg

IMG_1252.jpg

IMG_1253.jpg

IMG_1254.jpg

IMG_1255.jpg

IMG_1256.jpg

IMG_1257.jpg

IMG_1258.jpg

IMG_1259.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...