Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Performer Nojapyörä Siilinjärvellä, 600€


Pekka.S

Recommended Posts

Kuvien mukainen nojapyörä olisi myynnissä.
Ollut minulla kuukauden päivät ja kilometrejä on kertynyt noin 800. Pystypyörä sopisi paremmin minun tarpeisiin, siksi myynnissä.
Pyörässä tällä hetkellä Bafang sähkömoottori, mutta mielellään jättäisin moottorin itselleni.
Tällöin eteen tulee 3 ratasta ja tarakalla oleva boksi jää myös pois. Jarrukahvat vaihtuu myös.

Kuvista poiketen vaijerilukko, peräkärryn vetokoukku, torvi ja lukkopolkimet jää minulle. Mukaan tulee perus flättipolkimet ja soittokello.

Pyörä sijaitsee Siilinjärvellä ja ajelee sään salliessa Kuopioon heinäkuun maanantaista torstaihin. Kerran-pari kuukaudessa kulkeutuu myös Varkauteen.

Hintapyyntö ilman sähkösarjaa 600 EUR, sähkömoottorilla ja kaikilla siihen kuuluvilla osilla 1200 EUR.

Käyn pyörällä töissä ja matkaa kertyy yhteensä 55 km päivässä. Akusta kuluu tällä matkalla noin 40%, joten reilun 100 km reissunkin tällä heittäisi yhdellä akullisella.

Yhteydenotot sähköpostitse pekka.salkinoja (at) gmail.com tai puhelimitse nollaneljäneljä 5841 050, yksityisviestillä tai whatsapilla.

 

 

Noja1.jpg

Noja2.jpg

Noja3.jpg

Noja4.jpg

Noja5.jpg

Noja6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...