Jump to content

MYYTY - Merida Crossway 100 - 28' 55cm, etujuositettu hybridi, Hämeenlinna


PyöräMyyntiin

Recommended Posts

Myydään n. 3 vuotta vanha miesten Meridan Crossway 100-hybridi. Vasta huollettu, tuoreita osia ja hyvä varustelu. Käytetty, mutta tavallaan uusi. Hinta on ainakin ''käytetty'', osat vain osittain. Myydään pois ylimääräisenä kolmantena pyöränä kun olen siirtynyt maanteille uudella maantiepyörällä ja kaupunkiajoon löytyy jo vanha.

 

- Etu- ja satulajousitus - mukavuutta ajoon, töyssyt on paremmin suodatettu. Etujousituksen saa lukittua halutessaan.
- Sopii maastoon ja maantielle, sekä kaupunkiajoon -> tällä pyörällä pääsee minne vaan, lisäksi mukana matkoilla mm. täyspitkät lokasuojat, tavarateline
- Pyörässä on Tektron hydrauliset levyjarrut
- Runko on aerodynaamisesti muotoiltu
- Shimanon osia Tuotesivu
- 27 vaihdetta mahdollistavat oikean vaihteen valitsemisen jokaiseen olosuhteeseen, kovimpiinkin ylämäkiin löytyy sopiva vaihde
- Pyörä huollettu perusteellisesti ammattilaisella huhtikuussa - Maksoi n. 160e, takapakka, ketju, molemmat sisäkumit sekä taka-ulkorengas vaihdettiin uusiin sekä jo olemassa olevien osien huolto
- Pyörä yleisesti ottaen hyvässä kunnossa, ajettu lähinnä vain kesäisin
- Lisävarustukseen kuuluvat: runkolukko, minipumppu, varasisäkumi, tavarateline, seisontatuki sekä lokasuojat. Nämä ovat ostettu pyörään erikseen, ja sisältyvät nyt hintaan. (arvo arviolta yli 100e, uutena) Satula ja polkimet ovat juuri vaihdettu uudesta pyörästäni tähän pyörään. (yli 1000e arvoisesta pyörästä) Kädensijat myös uudet.

Runkokoko: 55cm. Itse olen 178cm pitkä ja pyörä sopii minulle. Luultavasti n. 173-182cm pituisille parhaiten sopiva (arvaus). Voit tulla kokeilemaan.

Koeajolle pääsee 50e panttia vastaan. Pantin saat tietysti ajon jälkeen takaisin kun palautat pyörän. Pihassa voit kokeilla ilman panttia.

Hinta nyt nopeimmalle 320e (400e olen tästä koittanut saada väh.). Hämeenlinnan keskustassa.

 

Yhteydenotot: foorumilla, 0466618255 tai jesk91 (@) gmail.com

Lisää tietoa pyörästä

pyörämyynti_3.png

pyörämyynti_2.png

pyörämyynti_4.png

pyörämyynti_5.png

pyörämyynti.png

pyörämyynti_3.png

pyörämyynti_2.png

pyörämyynti_4.png

pyörämyynti_5.png

pyörämyynti.png

pyörämyynti_3.png

pyörämyynti_2.png

pyörämyynti_4.png

pyörämyynti_5.png

pyörämyynti.png

pyörämyynti_3.png

pyörämyynti_2.png

pyörämyynti_4.png

pyörämyynti_5.png

pyörämyynti.png

pyörämyynti_3.png

pyörämyynti_2.png

pyörämyynti_4.png

pyörämyynti_5.png

pyörämyynti.png

pyörämyynti_3.png

pyörämyynti_2.png

pyörämyynti_4.png

pyörämyynti_5.png

pyörämyynti.png

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...