Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Grape Kombi valkoinen Turku


Grace

Recommended Posts

21.9.2017 Tilannepäivitys: Poliisi mahdollisesti saanut pyörän käsiinsä. Itsekin sitä käynyt katsomassa, mutta nyt se kuuluu vakuutusyhtiölle. Pyörää oli muunneltu, mutten kerro sen enempää. Antaa poliisin selvittää asiaa.

 

Kuvaus: Grape Kompi valko/vihreä Jopo-tyylinen 

Paikkakunta: Turku

 

Varastettu Uudenmaankadulta kerrostalon takapihalta 16.-18.6. Lukko sahattu poikki. Olen tuloksetta yrittänyt etsiä eri nettikirppiksiltä myydäänkö sitä siellä. 

IMG_20170616_204520-1190x1587.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Grace
Mahdollisesti löytynyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
6 tuntia sitten, Max English kirjoitti:

Onko sulla runkonumero? Mitään tunnistetietoja? Näin tällasen epäilyttävän tyypin alla, tuskinpa siinä toki mitään numeroja on tallella, mutta jos olis jotain erityistä, mistä vois tunnistaa? 

 

Kiitos tarkkaavaisuudestasi ja ilmoituksestasi. Poliisi mahdollisesti löysi tämän pyörän ja kävin viikko sitten sitä katsomassa. Pyörä oli upouusi, kerran ajettu, joten en ehtinyt ottamaan runkonumeroa...enpä tajunnut ettei sitä ole pyörän mukana tulleissa papereissa etukäteen. Itsekin näin kesällä samanlaisia pyöriä vaikka kuinka paljon mm. leikkikentällä pikkutytöllä. Enpäs kehdannut jokaista niistä tarkastaa olisiko ollut minun. :) Mutta antaa poliisin nyt tutkia tapausta. 

 

Kesällä luin alueen Facebook ryhmistä kuinka Kaarinassa oltiin varastettu paljon pyöriä ja nähny sininen pakettiauto yms. Kävin viimeisellä pyörälenkillä illalla juurikin Kaarinassa ja hämärän muistikuvan mukaan ohi meni jos jonkinlaista epäilyttävää autoa. Minua saatettiin seurata minne jätin pyöräni. Sitä pyöräretkeä ennen olin nähnyt tummahiuksisen ulkomaalaisen näköisen nuoren miehen reppuselässä takapihan pyöräpaikan läheisyydessä, jolloin hän katseli minun pyörääni pitkään ja jäi muka kännykkäänsä selaamaan. Ehkä joku oli hänet värvännyt pyörien kartoitusreissulle. Lähellä on myös baari jonka pihassa ihan suomalainen mies istuskeli ja jäi perään katsomaan, kun vein pyöräni telineeseen. Näytti silloin siltä, että mahdollisesti pyöräpaikalla oli muitakin aukkoja, olisiko muidenkin pyöriä viety samalla kerralla? Sanonpa vain tietoni, jos niistä on jollekin muulle jotain hyötyä. Ensi kerralla, jos uuden pyörän Turkuun ostan laitan siihen kolme lukkoa. :)

Link to comment
Share on other sites

Pienet aputunnistusmenetelmät voisi myös olla päteviä. Esimerkiksi otat tankotupin/-nauhan pois ja kaiverrat nimikirjaimet tankoon, vaihdat vakioheijastimet vaikka pinnoista toisenlaisiin, yms. Pieniä juttuja, millä tunnistaa pyörän omakseen, mutta mitä ei oo konnan ällillä tajuttu vaihtaa. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...